22.1.10

Fredag 17.41

Har ändrat lite nu. Nu när man ska kommentera kommer fältet där man kommenterar under inlägget om man bara klickar på " 0 Kommentarer" eller om det nu är 1 kommentar så kommer det ju stå "1 Kommentar". Hoppas väl på att fler förstår hur man kommenterar och därför börjar kommentera. Trodde det skulle vara lite fler kommentarer igår men var ändå bara en. Förstår inte vad det är som är så krånligt haha.

The City på tv, gamla avsnitt men ändå så bra. Har degat framför tv:n sen jag kom hem. Var uppe tidigt imorse för att mamma skulle kunna skjutsa mig till skolan. Hade fysik första lektionen och med hjälp av Adnan gick allting jätte bra haha. Fick sluta efter ungefär en halv timme och satte mig då i ljushallen med min älskade Jimmy. Hittade sedan en Jonna så rörde vi oss mot musiken. Hade spårtid så då passa vi på att börja med våran låt vi ska försöka göra. Nu ha vi i alla fall alla ackord och ska bara lägga in melodi och så. Och självklart ska vi ju ha en text också men lägger det ansvaret på Jonna haha. Efter musiken hade vi spanska och läs- och hör-förståelse. Gick inte alls bra för min del förstår ju inte vad de säger när det pratar.. Fick i alla fall sluta tidigare så jag och Jonna tänkte att vi skulle gå och äta men då var det äcklig mat så blev kakor istället hehe. Jag hade sedan matte och diagnos, det gick i alla fall sjukt bra. Gick jätte snabbt och känns som att allting blev rätt. Det liksom bara gick av sig själv kändes knappt som att jag tänkte egentligen haha. Efter matten satte jag mig med Jimmy och Anton ett tag innan jag gick iväg till träslöjden för att få hjälp med att göra ett till hål i min klocka. När det var gjort satte jag mig och lyssna på musik i min ensamhet haha. Fick sedan sällskap av några sjuor som var pratglada haha. När de gått gick jag och leta upp Jimmy. Satt med honom och de andra mupparna en stund och sedan skulle de spela biljard. Hittade då Johanna, Paria, Madde och Amanda så satte mig och spela kort med dem tills Musiken börja. Satt bara och träna på min och Jonnas låt hela lektionen. När lektionen var slut tog jag bussen hem med Jimmy och Anton och la mig direkt vid tv:n när jag kom hem, som jag skrev innan.
Får väl se vad jag gör senare ikväll. Har inge planer men det har alla andra så kollar väl på tv eller något.
Ska kolla på bilder från kameran kanske lägger upp lite.

/j to the o to the hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar