7.1.10

Torsdag 17.43

Första skoldagen ; CHECK!
Ja det var klart nu och nu terminen igång, hur känns det? Riktigt bra faktiskt. Tror nog jag var den enda som klev in i skolan med ett riktigt stort leende och bara kände mig pigg. Ja faktiskt så var jag jätte pigg. Lotta våran SO lärare var tillbaka så nu sätter väl våra SO lektioner igång på riktigt, äntligen trött på att ha ny lärare varje vecka och ibland varje lektion.
Dagen har varit allmänt lugn och skön faktiskt, satt igång med noveller i Svenskan (me love) , satt igång med bildanalys i bilden (me not love) , satt igång med magnetsim i fysiken (me okej) , och matten börja vi aldrig med något tog det bara lugnt idag det gillar vi!
Direkt efter skolan vandrade jag och Jonna till kyrkan och Oscar gjorde oss sällskap dit men sen fortsatte han vidare. Jag skulle skriva upp mig på assistent träffen som är obligatorisk nästa lördag då alla assistenter i Västerås ska träffas, ska bli lite kul faktiskt!
Har förresten precis sett klar New Moon med Jonna här hemma hos mig. Jag hade glömt bort Twilight faktiskt är. Men nu ska vi kolla på My Sisters Keeper som jag tyvärr sett men som faktiskt går att se igen helt klart. Jonna måste få se den eftersom hon skrivit en novell om leukemi kolla in hennes novell blogg på http://novellbyjonna.blogspot.com !

Jag skriver senare people!

/j to the o to the hanna

1 kommentar: