12.1.10

Tisdag 20.09

GLASS GLASS GLASS GLASS GLASS.
Har nog värsta sötsuget på länge. Tänker bara på glass och godis och massor av sötsaker och bara känner hur det vattnas i munnen. Och varken min bror eller mamma vill skjutsa mig och köpa något av de. Hur ska jag överleva ??????





Haft mördar dag i skolan, hann inte klart med novellen så måste fixa den hemma. Hade so efter det och fortsatte snacka om Hinduism börjar tröttna nu.. Engelskan efteråt hade vi något test som gick hyfsat fick i alla fall över g nivå. Lunchtime efter det äcklig mat och satt och kolla när Jonna gjorde sin svenska istället. Efter det hade jag fysik fast med självstudier så jag och Jonna gick iväg till Valles och dela på en sallad och satt där tillsammans med Joel, Simon och Jesper. Satt där och åt och plugga ett tag innan vi gick iväg till spanskan. Börjar äntligen fatta nästan allting och det känns riktigt bra, hoppas det håller i sig.
Hade svenska efter det och skulle skriva ett slut på en berättelse och jag tyckte det blev jätte bra men vet inte om läraren tyckte det men strunt samma orkar inte längre bry mig vill bara skriva min novell. Sista lektionen var matte och det gick toppen bra. Jag och Jimmy satte oss sedan i ljushallen och vänta på mamma eftersom hon skulle skjutsa hem
oss. Åkte hem till mig och la oss och sov, så sjukt skoltrött. Han vandrade
hemåt vid klockan 6 och jag satte mig och åt med mamma och klas.
Nu står mamma och gör paj och Klas lagar sina byxor. Jag ska försöka lägga över mina mobil bilder och börja lägga in fler bilder från dagarna så ja bildbomb here we come!

Tänkte bara säga en till sak, inte publicerat inlägget än även fast jag haft inlägget öppet i en timme men skulle hitta bilderna och lägga ut från idag. Och då hitta även min kära mor GLASS!!!!! i frysen mums.


Första bilden är på min brors och Jonnas ipod shuffle och andra är på mig och min JonnaDonna och trejde är något mongo som smög in på bloggen....



/j to the o to the hanna

1 kommentar:

  1. så avensjuk på er vänskap,
    det ni har är verkligen sällsynt ska ni veta!

    SvaraRadera