15.1.10

Fredag 15.10

MVG MVG MVG hihi. Jag fick MVG på fysik provet, 31 av 32. Liiiiiiiiite överlycklig kan man ju säga!
Hade ju provet först idag och fick veta det bara en halvtimme efter det var gjort. Var ju i något slags paradis efter det haha. Satte mig och jobba med spanska på spårtiden. Gick jätte bra fattar så mycket nu hihi. Efter spårtiden hade vi spanska och fortsatte lika bra. När hela kapitel 4 var gjort och lektionen var slut var det 5 minuters rast innan matten börjar. Halv lektionen gick åt till att diskutera något om någon bal som eleverådet kommit fram till, idiotisk idé. På lunchen var enda samtalsämnet hela tiden den där balen och alla var lika negativa.
Sista lektionen var musik och jag leta efter ackord, noter och massor av annat till någon av melissa horns låtar men gav upp och satt mig och spela gitarr och Howie Days låt Collide istället.
När jag spelat tills tummen var svart och lektionen slutat kom min bror och hämta mig. Fick skjuts hem och nu sitter jag och kollar på tv med mamma. Väntar på att Rebeccca ska skriva så åker jag ner på stan och träffar henne. Hon hänger med hit sen efteråt så får vi väl se vad vi hittar på.
Skriver väl senare antar jag!

/j to the o to the hanna

1 kommentar: