11.1.10

Måndag 07.50

Johanna is vaken! Gick upp kvart över 7 och börjar 5 över 9, känns det värt? nej inte ett dugg. Hade egentligen kunnat sova tills ungefär nu och ändå hunnit men men. Har ju massa tid över så varför inte blogga? Har ju egentligen inget att skriva så... ja.
Jag vill i alla fall ha mitt photoshop nu, har så mycket idéer och saknar att kunna sitta och hålla på med det i timmar när man ändå inte gör något annat.
Hatar vintern nu igen. Skoja bara när jag sa att jag tyckte om den här äckliga årstiden. Kallt, snöigt och snart blir allt blött för då ska all jä*la snö smälta bort. Tycker det kan vara vår från nyårsdagen fram till efter min födelsedag sen blir det högsommar fram till november då blir det mysig höst utan regn tills julafton då kommer det massor av snö och är jätte kallt sen är det snö fram till nyårsafton och efter det försvinner all snö utan slask! Ofta inte perfekt år? Men men finns väl inget att göra åt saken tyvärr.

JAG LÄNGTAR TILL EGYPTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

/j to the o to the hanna

1 kommentar:

  1. jo det verkar skitbra, hatar slask man blir så blöt om fötterna! vill ju inte gå runt i gummistövlar preics xD

    SvaraRadera