26.1.10

Tisdag 16.53

Pluggar Johanna? nej... ska Johanna plugga? ja...
Har hemkunskaps läxförhör imorgon. Måste läsa igenom anteckningarna och sånt så jag kan det imorgon, pallar inte få massa fel på läxförhören för då går det inte att få högre än G senare.
Dagen har varit riktigt bra. Började ju dagen med att vara på John Bauer, älska!! Fick vara med 2orna på deras media lektioner. Ena klassen skulle göra affischen till Irsta Blixten och den andra klassen skulle göra program, affisch, tackkort och namnskyltar till Framtidsdagen på John Bauer. Riktigt intressant med allt de höll på med. Inte för att jag förstod alla ord och sånt men det kommer väl sen när man börjar där haha, om man kommer in vill säga. De tar in 28 elever, BARA 28 elever. Lite orolig att jag inte ska komma in och om jag kommer in men inte Jonna eller Malin... gymnasievalet är bara ett stort problem.

Drog i alla fall från John Bauer vid 20 över 10 och tog bussen till skolan. Måste även säga att Jonna tappa ut sin kaffe som hon nästan precis köpt, haha var tvungen(a) När vi kom till skolan gick vi till matsalen och möte upp Jimmy. Jonna gick iväg på lektion och jag och Jimmy vandra upp till översta våningen och vänta på att fysiken skulle börja. Räknade med effekt och massor, hoppas verkligen jag klarar provet så kan det blir ett MVG, håll tummarna är ni snälla haha!
Hade spanska efter fysiken, Jonna mådde dåligt så hon var inte med, snacka om läskig känsla. Utan Jonna var det liksom tomt... Gick inte bra på lektionen heller, skulle gå igenom alla uppgifter vi gjort och jag hade väl gjort fel på typ alla. BRA DÄR!
Vi skulle sedan ha svenska som skulle börja 5 minuter efter spanskan men läraren sköt upp den så vi börja en kvart senare. Snacka om att svenskan går mig på nerverna. Kommer ju aldrig hinna bli klar med min novell. Har dessutom första nationella 9 februari, orkar icke.
Skrev ingenting på novellen när vi väl hade lektion heller eftersom HELA klassen hade annat att prata om hehe. Men har man gjort ett misstag får man stå för det. SYND lix.
Matten efter svenskan gick ju inte heller precis bra, alla var som galna och tror nog max 2 av 22 verkligen jobbade med matte. Vi hade ju som sagt annat att prata om haha. När alla lektioner var sluta gick jag med Jimmy ner till ljushallen och satt med honom, Anton, Berglund, Michelle, Emilia, Mariam och Torris ett tag. Samma samtalsämne där, herregud vilka problem det här kommer skapa. Jag, Jimmy, Anton, Berglund och Emilia gick sedan iväg till bussen så åkte jag hem till mig och sedan hamna jag som sagt här.
Jag vet långt inlägg, sorry! Kommer kortare senare idag tror jag...

Ska ta och plugga lite nu och sedan kanske göra lite smycken, får se hur pigg jag är, somna förre halv 2 inatt? Jo ska väl försöka.

/j to the o to the hanna

2 kommentarer:

  1. gillar verkligen din header otroligt mkt :D

    SvaraRadera
  2. vad hände med våra pluggdagar där ni skulle hjälpa mig o höja mig så jag kommer in??????? :(

    SvaraRadera