7.1.10

Torsdag 20.53

Kollar på Victoria's Secret Fashion Show 2009, man är ju ganska avundsjuk på kropparna kan man ju säga. Kommer ihåg när min stora dröm var att bli modell, det var det enda jag vill bli en modell som folk såg upp till. De flesta modeller nu för tiden är ju oftast PINN smala och bara skelett men de här var faktiskt inte det. Inte så där överdrivet i alla fall.

Satt inne i vardagsrummet och direkt när programmet är slut kastar pappa sig över kontrollen och byter kanal "Du får kolla på din egen tv du som har en sån nu". Börjar tröttna på den meningen speciellt eftersom att min tv nu står länge ifrån än vanligt så jag ser inte så jätte bra men men.

Väntar på sms från Sofia, som icke svarat än. Ska träffa henne imorgon om hon inte har några invändningar haha. Först fira min bror som fyller år och sedan fira Berglund som fyllde år idag. Skönt att umgås med Sofia, var så länge sen och har saknat henne!

Ska nog lägga fram kläderna och de jag ska ha på mig imorgon så slipper det ta tid imorgon. Gjorde det igår och gick ju mycket snabbare då. Ska i alla fall börja varva ner och kanske sova snart, är lite slut efter första dagen men imorgon ska bli lika bra!

/j to the o to the hanna

1 kommentar: