1.1.10

Nyårdagen 19.08

Skrev inte igår eftersom jag varken orka eller hade tid.
Men dagen var great! Vaknade med Jimmy och tog oss sedan till honom. Han duscha och sånt sedan gick vi tillbaka till mig. Segade och sånt fram till klockan 7. Mamma hade fixat mat så vi åt våran 3 rätters och hade det mysigt med tända ljus och så. Efter det börja jag fixa mig och vid 9 tiden vandra vi iväg till Goofy. Hade ganska låga förväntningar men allt som hände överträffade dem. Hade riktigt kul hemma hos honom, hans pappa var lite tokig så det lättade upp stämningen. Vid halv 11 vandrade vi mot bussen och ställde oss och vänta på den. Jag som var först på bussen satte mig längst bak, ett smart val. När vi hade kommit 3 hållplatser bort var bussen FULL så alla människor som kom på hållplatserna efter fick inte åka med haha.
Väl nere på stan möte vi först Torris bror och hans kompisar och sedan gick vi mot torget. Möte Malin och alla tjejer som var med på hennes tjejkväll. Massor med folk vid torget och allmänt kaos. Var ju minst sagt glad över att man var spiknykter så man kunde hålla koll på sig själv i alla fall. Men allt var väldigt lyckat, träffade massor av människor och man kan ju inte vara annat än glad med toppen människor runt sig.
Jag och Jimmy bestämde oss senare att ta bussen hem eftersom att ingen av oss hade känsel i fötterna eller händerna och var i allmänhet som två isbitar. När vi kom hem hade vi upp ett varmt bad, tände massa ljus och hade det mysigt. Efter badet skulle vi kolla på film men båda två somna riktigt snabbt.


Vi vaknade idag runt halv 3 av att mamma väckte oss men gick inte upp fören klockan halv 4. Fixade då i ordning lite mat och satt och kolla resor igen. Eftersom min käre mor inte bestämt sig om hon tänker ge med sig och åka till Gambia eller inte har vi inte kunnat boka något än. Men jag hoppas väl att det blir snart så jag har något att se framemot som står klart och som verkligen kommer hända. Efter maten och resorna gick vi och la oss och kolla på film men ännu en gång somnade vi och Jimmy sover än. När han vaknat antar jag att vi äter middag här och sedan kanske tar oss till han.
Bilder från igår kommer senare när jag orkat lägga in dem!

Nej nu ska jag kolla på Kalle och Chokladfabriken. Vi hörs kanske

/j to the o to the hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar