21.1.10

Torsdag 15.44

"Var tjugonde sekund varje timme varje stund.." Någon mer som sett nya ICA reklamen? Älskar alla ICAs reklamer, saknar speciellt praktikanten! Då tänker jag på Rebecca haha.
Men dagen idag då, helt okej men är otroligt utmattad nu.
Har so prov första lektionen om Hinduism, gick väl hyfsat skrev 8 A4 hehehehehe. Men det var vad som krävdes för att jag skulle få ner de svar som jag tyckte behövs på frågorna. När provet var avklarat var det Svenska och ÄNTLIGEN fick vi börja skriva några noveller. Längtat efter det haha. Skriver om en tjej vars föräldrar skiljer sig och mamman blir alkoholist. Kanske ändrar den lite för att göra den mer intressant vi får se.
Efter svenskan hade vi bild och jag började med att rita ett ansikte, blev väl hyfsat ska träna på det nu hela tiden så att jag kan det galant sen. Satt kvar enda till fysiken börja så fick springa iväg. Vi började gå igenom Newtonmeter och Arbete och massor. Måste plugga in allt jag missa i åttan men med Kim som lärare kommer det nog bli super bra, förstår allt så lätt med henne som lärare! Fick dessutom reda på att om jag fortsätter så här får jag ett MVG i slutbetyg hihi. Från G i 8an till MVG i 9an, funkar mer än okej för mig!!!!
Hade äntligen lunch efter Fysiken, var pasta och någon kött eller typ skinka liknande grej men det var super gott. Jonna kom och gjorde mig och Jimmy sällskap sen blev jag lite psyko och smittade av mig på Jonna. Älskar min Jonna och Jimmy och älskar att jag kan vara så där helt otroligt galen med er utan att jag bryr mig minsta lilla. Ni är så bäst! Sista lektionen var matte och försökte väl plugga stenhårt men gick inte alls bra.Gjorde i alla fall några tal och sedan sluta vi. Satt i ljushallen med Jimmy, Erica, Anton, Adnan och Henrik ett tag innan jag och Erica vandra till aulan där Real Gymnasiet var och prata. Jag och Erica tröttna och smet därifrån. Hon gjorde mig sällskap till bussen och sedan åkte jag hem.
Har försökt sjunga lite nu sen jag kom och men låter inge bra så har gett upp och väntar till senare istället. Ska dricka mitt te och kolla på tv nu och kanske sova en stund. Skriver väl ikväll när jag kommit hem och kanske lägger upp en video. Vi får helt enkelt se.

/j to the o to the hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar