6.1.10

Onsdag 01.35

Temakvällen är över och Johanna har precis hamnat i sängen. Blev lite ledsen nu när jag kom och tänka på att skolan börjar imorgon. Hur ska man orka upp? Hur ska man hålla sig vaken? Knarka kaffe från cafeterian eller från Sannes som båda smakar skit.

Efter att jag skrivit innan idag sov jag ett tag innan jag börja fixa ihop min outfit. Klippte i ett gammalt lakan, sydde ihop lite snabbt och tadaaaaaaaaaa, en klänning. Ungefär med släp, lite kortare på framsidan och sedan bara knutit ihop båda hörnen på kortsidan så hela ryggen var bar och på framsidan hängde det ner. Kolla bilden så syns det lite.(tryck på den för att se större)
När allt det var klart åkte jag och bror ut till maxi för att köpa brun-utan-sol eftersom vi skulle vara greker och dom är ju inte bleka. Det blev även ett par lösögonfransar för min del. Sedan åkte vi hem och satte igång med sprayandet. Jag sprayade Klas och allt blev jämnt och jätte snyggt sedan skulle han spraya mig. ÅT PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIP gick det, han kunde inte spraya alls och allt bara rann och blev fläckigt och helt jätte fullt men hann inte ta bort de innan gästerna kom så ska sitta och skrubba imorgon kan jag ju säga!

Jag fixade sedan håret och sminka mig och sen kom alla gäster. Det blev god mat, lite "lekar" och spel och massa trevligt bara. Lite tråkigt för mig eftersom jag var ensam tjej och ja inte precis mina samtalsämnen det där med magnetfält, laser och el men men jag satt väl och log och sov med öppna ögon haha.

Nej nu ska jag kolla på bilderna får se om jag lägger in någon nu förutom bilden på kläderna eller om jag tar det senare idag, "lite" trött faktiskt.


/j to the o to the hanna

2 kommentarer:

  1. FAAAAAASIKEN VAD COOL :D:D:D

    SvaraRadera
  2. 1. klänningen är jättefin, går du i sygymnasium:P?
    2. hur kan bladen fastna i håret? använde du lim?
    3. hoppas du hade kul igår! för då blir jag jätteglad!!:P

    /hemlig beundrare

    SvaraRadera