4.1.10

Måndag 23.55


Skriver lite kort, sitter hemma hos min älskade Jimboo. Har lärt mig spela WOW (H) Är man grym så är man. Dagen har varit toppen, vaknade upp med Jimmy och fixade lite mat innan vi åkte till stan med pappa. Kolalde resor och massa annat på stan och tog även en fika. Mysigt värre!
Har tyvärr inte beställt något än eftersom hotellen i Gambia inte var så bra som vi trodde och det kanske inte blir Gambia alls nu. Vi kanske väljer Egypten eller Fuerteventura istället. Jag vill Egypten men lite problem med hotellen bara. Men vi får väl se, b
lir väl en Finlands kryssning eller något!
Jimmy kom precis tillbaka med min lilla dator som hans snälla pappa installerat om och gjort mycket snabbare. Får snart photoshop och lite andra program också I think, hihi love it!!!
Sitter och tänker riktigt mycket på resan nu, vill ju till Gambia men ändå inte känns liksom nja vet inte riktigt. Egypten verkar as bra ingenting som verkar fel alls men som sagt mamma och pappa vill ha ett rum med eget kök och kyl och jag håller med det vill jag med ha. Det blir enklast så pga min ägg allergi då kan man fixa egen frukost och lunch så slipper jag bli sjuk, ganska onödigt att förstöra hela semestern liksom.
Men vi får väl se, vill inte till Fuerteventura eftersom det är gans
ka "kallt" där i April. Typ som en kall svensks sommar och inte precis det jag är ute efter. Lite skillnad nu med 22 grader på Fuerteventura och 34 grader i Gambia, nästan lite väl varmt mamma kommer få spader.

Nej nu ska jag vara social mot min älskade datanörd hihi!

Måste bara säga en sak, JAG KAN HA IGÅNG UTORRENT, SPOTIFY OCH INTERNET IGÅNG SAMTIDIGT, hihi första gången på minst 4 månader eller något! Fira med mig!

/j to the o to the hanna
jag älskar dig
min solmat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar