10.1.10

Söndag 17.18

Har fått lite frågor senaste tiden, riktigt skoj men har ju inte svarat på dem en så tänkte att jag skulle göra det nu!

Anonym sa...

vad har du för betyg? är ny på din blogg så har inte så bra koll, hehe :)

Jag har 265 poäng alltså 4 MVG och resten VG. Några betyg är från förra året eftersom jag inte haft alla ämnen än så ska väl försöka höja allihop.

Anonym sa...

verkar som en toppenkväll!
vad heter kameran du har? bilderna blir ju toppenbra.

Jag har en Canon EOS 1000D, tack så jätte mycket!

Anonym sa...

vad köpte du till din bror?:)

Jag köpte faktiskt en låda med sy grejer hahahaha. Men det är bara för att han ska kunna laga sina kläder själv så jag slipper göra det;)

Anonym sa...

vad ska du ha på dig?
älskar din stil!

Jag hade på mig baggy jeans, en vit t-shirt, en stor grå kofta och en stor sjal!

Anonym sa...

va new moon bra? :)

New Moon var grymt bra! Bättre än vad jag trott i alla fall !


Hoppas ni är nöjda med svaren!

/ j to the o to the hanna

1 kommentar: