3.1.10

Söndag 14.23

I wanna run with the wild horses oooooooooh.
Sitter här vid köksbordet och lyssnar på Wild Horses med Natasha Bedingfield, kärlek till hennes röst. Lugnade ner mig lite när jag hörde den var verkligen uppe i varv innan men nu är Johanna back on track igen och tillbaka från resan in i sin egna värld. Det börjar bli illa nu, till och med min mamma säger att jag lever i en egen fantasi värld. Visst jag kan leva mig in i min värld bli allmänt galen och inte märka att folk är runt omkring men det är bara sån jag är! Men jo jag har en egen värld har skapat en sån åt mig själv för att jag ska slippa skiten. Därför lever jag i ett paradis, suck on that bitchesssssssssss! hehe.

Nej men sho bror, back in busniess. Pappa sitter och bokar resa hihihihi, GAMBIA HERE WE COME! Jag, Jimmy, mamma och pappa blir det alltså helt underbart toppen! Kanske är lite därför jag har lite upp gångar hela tiden. Tänker hela tiden på hur bra det ska bli där och allt. Enda som jag är lite rädd för är malaria. Tror vi ska käka såna där piller som gör att man inte kan få malaria men dom har ju värsta biverkningarna typ självmordstankar, depression och sånt och sånt känner man ju inte riktigt för när man är på semester.

Blir en sån där slö dag idag med, bara ta det lugnt och försöka bli helt frisk. Har suttit och gjort massor av smycken sen klockan 12 hehe. Letar bara efter snöre så jag kan gör ett av armbanden som jag vill. Nej ska ta och fortsätta med det här sen kanske sy in ett par byxor eller sy något annat. Känner mig jätte pysslig hihi.


/j to the o to the hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar