26.1.10

Tisdag 19.25

Dunkar Your Love Is My Drug som jag gjort nu i snart 2 veckor om inte mer. Så sjukt dålig på att hitta nya artister och nya låtar haha. Någon som kan kommentera någon bra artist eller någon bra låt så jag kan slut lyssna sönder samma?
älskar ju verkligen Melissa Horn men känner att jag vill ha något med mer tempo nu haha.

Jag satte mig faktiskt och plugga en stund efter att jag skrivit klart inlägget men blev så otroligt trött så kasta mig i sängen och slockna direkt hehe. Sov i 40 minuter eller något och kändes som att vakna upp i ett helt nytt liv. Sov jätte gott de där få minuterna och kändes som jag sov i flera flera timmar. Vaknade tyvärr av pappa som stod utanför mitt rum och byggde ihop vårat soffbord... jippie vilket uppvaknande. Sa åt mamma att de inte fick väcka mig som det brukar. Kommer in skriker nu är det mat och sedan förväntar de sig att att jag ska sitta vid matbordet efter 2 sekunder. Nej nej ny taktik, de borrar och spikar tills jag vaknar istället.
Efter maten satt jag i alla fall och gick igenom hela läxan med mamma och kunde det mesta så hk läxan får inte mer av min tid ikväll. Kanske några minuter precis innan jag somnar men inte mer än så.

Jag som längtat till gitarren som är imorgon kom på att jag inte kan komma på den eftersom jag ska sitta barnvakt hela kvällen. Det går bra nu, pengar rullar in som det ska, det går bra nu.
Får väl se hur jag gör på torsdag, har ju konfirmation på men hade tankar på att smita lite tidigare så jag kunde sitta barnvakt då med men vi får se, Eva ville ju att vi skulle spela på mässan så.

Nej nu åker pyssel grejerna fram får se hur resultatet blir kanske slänger upp någon bild senare.

/j to the o to the hanna

2 kommentarer:

  1. hahahahahahahhahahahahahah

    nä nu är det nog dags att väcka johanna!
    *wwwrooooooooom wwwwrooooooooom pang pang pang!*
    :D:D:D:D:D

    SvaraRadera