19.1.10

Tisdag 21.03

"Är ni nöjda med eran rundtur här på Kopparlunden?"
Det var vad hon som visat oss runt sa som avslut. Mitt svar var " Ja för nöjda."
Efter hela alltet på Kopparlunden slutade det med att jag satt och grät. Blev lite för mycket för mig. Kommer aldrig kunna välja och får bara mer och mer ångest. Jag som var så säker är nu helt osäker. Får väl se hur det bli.

Var ju som sagt på stan med Jonna idag. Köpte, 2 t-shirtar, en ribstickad tröja, en klocka och massor av armband. Vi åt även på Grekiska Kolbaren, underbar mat vill inte att maten ska ta slut!
Efter stan åkte vi till mig och fota massor som jag ska lägga ut lite från sen tror jag. Vi började sedan att fixa mat och när vi ätit upp åkte vi med mamma till Kopparlunden.
Dagen har varit helt toppen otroligt bra. Jonna är ju bäst och imorgon firar vi ett år haha.
För ett år sen var första gången vi fatta att det liksom var "vi". Låter som värsta förhållandet men den vänskap vi delar är unik, verkligen unik. Alla minnen vi har, ska jag dra alla kommer det bli error för hela Blogger och därför skippar jag det. Jag vet att Jonna vet vad jag tycker om henne så jag behöver inte skriva så mycket, men gumman. Du är bäst! Och det är ord direkt från hjärtat du är sär-skild.
Best Friend Never End

/j to the o to the hanna

2 kommentarer:

  1. äre bara jag eller hör jag att kopparlunden ropar ditt namn????

    SvaraRadera
  2. JA MALIN DET ÄR BARA DU SOM HÖR DET DU VILL HÖRA. apa glöm och dröm vi ska till jb.


    blev väl lite tårögd när jag läste inlägget. LITE!

    SvaraRadera