17.1.10

Söndag 22.33

Because yoyoyour love is my drug.
Ja låten har fastnat på mitt huvud, bara älskar den! Måste fixa lite nya låtar till mobilen snart, och helst fixa en mp3 eller något liknande. Så drygt att gå runt med båda mina mobiler. Vill ha en ny mobil nu, en comviq BARA. Skippa allt med tre... Helst en Iphone men det lär ju ta ett tag.

Sitter och kollar på Johan Falk - Vapenbröder nu. Har sett den med Jimmy förut även fast jag sov bort en del bitar men men, det är ju min starka sida att sova hehe.
Har även suttit och lagt till vattenstämplar på alla bilder från igår. Kan ju göra det ganska enkelt nu med Photoshop, mohaha. Skulle ha redigerat en del bilder också men orkar inte så ni får se dem i original. Ska snart hoppa in i duschen och sedan gå och lägga mig.

Såg precis en reklam från skistar alltså dem som har hand om en del skidorter. Åh vad jag vill åka skidor, känna den där fria känslan ner för backen med solen som skiner och den där iskalla känslan i ansiktet och den vita snön som glittrar. Spänna på sig bladesen och bara åka ner, snurra, åka baklänges, hoppas och köra alla olika vägar i skogen. Hoppas väl på att jag och pappa åker upp och åker någon dag. Jimmys pappa prata om att jag och Jimmy skulle få åka upp. Får väl se hur det blir att åka med Jimmy som inte åkt på fler år haha. Får gå i skidskola haha förlåt älskling! (a)

Nej nu ska jag lägga in bilderna så skriver jag väl imorgon.

/j to the o to the hanna

1 kommentar: