9.1.10

Lördag 13.37

ELIT!
Haha, tönt jag vet! Det är helt sjukt jag har börjat drömma om att jag och Jimmy spelar WOW och att vi är i butiker för att köpa spel och massor.. börjar det här gå över gränsen eller...
Sofia åkte nyss hon somna ju ganska snabbt igår eller ja väldigt snabbt, satte på en film och två minuter senare ligger Sofia och sover som en stock. Jag däremot och kunde inte sova alls, olika anledningar men ja somna gjorde jag först efter halv 5. Inte bra alls men blir bara till att lägga sig tidigare idag.
Väntar på att Jimmy ska vakna så han komma hit eller jag till han eller vi till någonstans haha. Vi ska nog på bio senare idag eftersom vi har 7 månader. Tänkte att vi skulle hitta på något lite speciellt i alla fall eftersom vi inte gjorde det när vi hade 6 månader.
Nej ska kolla på bilderna från igår och se vilka som får hamna här.

/j to the o to the hanna

1 kommentar:

  1. ni är verkligen dom sötaste jag har sett nånsin!
    såg er på stan för ett tag sen och ni var som gjorda för varann.
    du vet inte vem jag, tänkte bara berätta det...

    SvaraRadera