6.1.10

Onsdag 22.24

Ligger i sängen redan, är jag inte duktig? Borde få diplom! Har håret inlindat i en handduk med hårinpackning som ska sköljas ur imorgon bitti, pga detta måste jag gå upp ännu tidigare som resulterar i att jag ska gå upp 06.30. Hur jag ska lyckas det vet jag inte men jag ska försöka och försöka göra det med ett gott humör. En känsla av att det bara är jag som kommer komma med ett leende imorgon haha. Nej men har faktiskt en liten bra känsla i kroppen över att det är skola. Det där normala, rutiner och alla människor. Framför allt JONNA! Springa runt i våran värld skrika sjunga dansa allt jag bara älskar det och ja det är nog det som gör att jag faktiskt inte har något emot att gå till skolan imorgon. Vet att på ett eller annat sätt blir det bra!

Vill ni veta en till sak? VI HAR BESTÄLLT RESA! Wihoooooooooooo. Älskar det satt och log och hoppade runt när det var klart. Det blir Egypten, Sharm El Sheikh, Ghazala Beach Hotel. 2 dubbelrum, och vad betyder det? Jo ett efter rum till mig och min Jimmy. Bor ju antagligen i närheten av mamma och pappa och spenderar väl den enda tiden i rummet genom att sova. Hotellet har spa och massa toppen grejer och ligger precis vid ett dykcenter så antagligen ska vi väl ut och snorkla eftersom att de bästa snorklings reven även råkar ligga där.

/j to the o to the hanna

1 kommentar:

  1. absolut inte avis :(
    du får bada & sola åt oss in sweden tooo

    SvaraRadera