13.1.10

Onsdag 21.37

John Bauer eller Kopparlunden?
Frågan som snurrar i min skallen hela tiden.
Johan Bauer har de it-media och psykologi och inga läxor men inte musik
Kopparlunden har media och ingen psykologi och läxor men musik.
Vill verkligen ha musik och kunna få sjunga eftersom jag älskar det. Men jag vill läsa psykologi och att slippa läxor är bara ett plus.

Sitter i alla fall här med pappa och kollar på tv. Jag skrev aldrig novellen direkt efter att jag skrivit inlägget innan idag. Jag och Jimmy somna och när vi vakna åt vi sen efter det skrev jag klart novellen. 12 sidor blev den på med teckensnitt 14. Ska väl läsa igenom den och rensa den snart men måste duscha först. Ska väl försöka hinna lite fysik innan jag somnar också men det får vi se.
Hoppas på att kanske få göra det muntligt istället för skriftligt, alltså provet.

Vill träna imorgon. Ska inte sitta barnvakt så jag får väl hitta på något annat istället.

Men ska ta och hoppa in i duschen nu skriver nog inget mer idag.


/j to the o to the hanna

2 kommentarer:

  1. mycket svårt val faktiskt...
    men kom ihåg rudbeck som är en väldigt bra skola, man ska alltid vara öppen för förslag!

    SvaraRadera
  2. rudis kan bajsa. lite. jag kan också. om jag vill. puuuuuuuush.

    SvaraRadera