10.1.10

Söndag 00.53

I'M WALKING TO SÄNGEN...
Fast ligger redan i sängen tillsammans med min Jimmy bredvid mig. Vi var som sagt på bio, helt okej film inte bra och inte dålig. Det enda bra var att den var på bio så man blev ju rädd pga det. Hade vi sett den hemma hade vi ju så klart inte blivit rädda daah..
Nej nu ska vi sova eller jag kommer väl somna inom några minuter och Jimmy ligger väl vaken till fem - sex någon gång som vanligt. Som tur är ligger madrassen nedanför sängen så blir det för jobbigt att ha honom bredvid mig i min 90 säng kastar jag ner honom haha. Slutar alltid med att han lagt sig där själv för att han är rädd för att jag inte ska kunna sova eller vad hans förklaring nu var. Min söta lilla Jimmy, bäst är han så ni kan ju egentligen ba dra. Nej dra inte stanna här och läs alla mina inlägg om du inte kan sova inatt jag lovar att du kommer ha något att göra som INTE tråkar ut dig. Sen kommentarer är alltid uppskattat men det vet ni ju men ingen gör något åt saken, dålig stil riktigt dåligt!

Jimmy har nog skrivit en bibel till Jonna tror jag. Jag smsa med henne sen när jag börja skriva här skulle han skriva något till henne och nu är det väldigt långt. Jonna har i alla fall en godnatt saga haha. Om 3 månader är jag och Jimmy i Egypten med mina föräldrar. Vi sitter på stranden ser på solnedgången och har det mysigt, det är nu ni ska vara avundsjuka ;) haha.
Nej nu ska jag avsluta och sova och hoppas på att jag vaknar utan huvudvärk imorgon skulle nog vara ett mirakel men skulle vara ganska underbart!

/j to the o to the hanna

2 kommentarer:

  1. de finns billiga sängar på blocket om du vill köpa en större, kolla den här anonsen: http://www.blocket.se/vastmanland/Fin_sangstomme_med_medfoljande_sangskap_25335535.htm?ca=9&w=1

    du får till och med ett sängskåp på köpet! bara ett tips sådär...

    SvaraRadera
  2. "jag heter jimmy och försöker komma på nått smart att skriva och min hund är en daranörd fast det är jag med iblan ch det börjar bli för mycket nu för jag känner att jag har ett sug så har börjat suga på klubbor ist och sen spelar jag bara när jag är rested så jag får mer xp men spelar mycket nu för att bli level 80 sen ska jag lugna ner mig hoppas jag, om du undra alltså:) hon har inte skrivit klart än så jag kan ju berätta om filmen jag kollar på det är en film om massa folk som blir instängda i en tunnel under vattnet sen försöker andra folk rädda dom men det går inge bra, om du undra alltså:) sen idag ställde jag klockan på 11 men jag somnade om sen ringde johanna och väckte mig halv 3 så då satt jag på datan och började spela jag spelade till jag var typ 78,5, om du undra alltså:)" du måste lära dig att underhålla åsnan bättre

    SvaraRadera