25.1.10

Måndag 21.31

MÅSTE BARA SKRIVA.
När vi var på gymmet så var det några killar som började prata hur mycket som helst. Om ni killar säger att vi tjejer pratar mycket då ska man inte jämföra med vad ni gör på gymmet. Ni har ju mer pratstund allihop tillsammans istället för att att träna.
I alla fall så var det en av de här killarna som började prata och ba:
"Ja men alltså det är ju fett jobbigt du vet min tjej ah hon fick ju damp"
Hans kompis:
"Va vadå varför?"
Killen :
"Nej men kolla jag knulla ju en brud och sen lämna bruden kvar sina trosor där och sen hitta ju min brud det och jag ba shit vad ska jag säga så jag ringer "namnlös" och sa att han skulle säga att han knullat en brud där ah men sen ah jag var ju tvungen att säga hur det var och hon dampa ju och slog mig och massa."
Kompisen:
"shit vilket psykfall"
Killen:
"Ah men jag ska ju satsa på träningen nu så skiter i henne, vägde ju 89 först och sen blev jag ju sjuk och så, så gick ju ner sjukt mycket men nej nu ska jag sattsa men ajg röker ju fortfarande men ska sluta och ah röker ju gräs också."
Kompisen:
"Men kan du inte börja hallucinera och grejer och se läskiga grejer?"
Killen:
"Jo men inte läskiga grejer du vet var ju vid centralen och sen människorna sväva fram hela himlen lyste och allt det var fett härligt jag svär."

Han sa grymt mycket mer men blir ju bara förbannad när jag tänker på det. Sinnessjuk kille.
Ofta man snackar så öppet om det eller. Ni kanske tror jag satt och tjuvlyssna men jag lovar han prata överdrivet högt och tydligt för att verkligen folk skulle höra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar