6.1.10

Svar på kommentar

Någon som kommenterat på inlägget "Onsdag 01.35"
1. klänningen är jättefin, går du i sygymnasium:P?

2. hur kan bladen fastna i håret? använde du lim?

3. hoppas du hade kul igår! för då blir jag jätteglad!!:P


/hemlig beundrare


1. Nej jag går inte "sygymnasium" går på högstadiet och funderar inte ens på att börja på något "sygymnasium".
2. Min bror hjälpte mig lindade ståltråd runt dem sedan satte vi den på mitt huvud och satte fast med hårnålar, jätte enkelt ! ;)
3. Ja hade du läst hela inlägget så står det att jag hade hyfsat kul! sen om du hade skippat :P-gubbarna hade jag blivit ännu gladare.


/j to the o to the hanna

1 kommentar:

  1. nu blir jag glad, du har en jättebra blogg och du tar verkligen till dig av läsarna!
    fem av fem toasters.
    inga mer :P-gubbar, cross my heart!

    SvaraRadera