30.1.10

Lördag 18.04

Ligger inne i vardagsrummet och kollar på tv. Har sovit en stund och vakna nyss av att pappa byte kanal. Svt2 och fisk program... lite coolt faktiskt typ en fisk från dinosaurietiden hehe. Skrev inget mer igår eftersom jag åkte hem och sov hos Jimmy efter skolan sen umgicks jag med Rebecca m.fl. och sedan sov jag hemma hos Jimmy till imorse. Jag gick upp vid 5 över 9, klädde på mig och sedan hämta min älskade pappa mig. Åt en macka som min älskade mamma gjort och kom sedan fram till Tomas Kyrkan. Har suttit och gjort smycken mest hela dagen som ska säljas imorgon. Alla pengar går till Stadsmissionen (hemlösa) så idag har vi gjort olika saker som vi ska sälja imorgon och några har även skramlat med bössor.
Väntar nu på att Jimmy ska komma hit. Han ska äta här ikväll och sedan sova här. Jag skyndar mig väl iväg till Badelunda kyrkan imorgon bitti och köper ett halsband jag gjorde idag. Ska försöka ta kort på de andra smycken jag gjorde också så ni får se dem. Glömde tyvärr det idag.
Skriver nog inte mer idag kanske imorgon, vi får se!

/j to the o to the hanna

1 kommentar:

  1. du borde gå med i gruppen på facebook som heter: jag hatar när man sitter och sen kommer en dinosaurie och äter upp än!

    du har alltid klagat på din dinosuarie fobi..

    SvaraRadera