14.1.10

Onsdag 19.44


----Jonnas fina bild -------Torris hitta ett ljus--Och sedan tejpa han fast den

----Feeeeeeeeeeesits---------------Min Onna


God morgon, eller god kväll eller något. Jag har sovit gott i alla fall, eller inte.
Skolan dödar mig även fast vi inte gör något jobbigt så bara att vara där är ju sjukt jobbigt.
Började dagen med SO och jobbar fortfarande med Hinduism. Mycket ord, karma, vishnu, shiva, parvati, mksha, atman, brahman och vad det nu är men tror ändå provet ska gå bra nästa vecka.
Efter SO:n hade vi Svenska och jag var sjukt förbannad för att folk inte kan vara tyst så man hör vad lärarna säger. Sen får man själv skiten när man säger åt andra att vara tysta, åt pip med det. Jonna gjorde mig sällskap på bilden efter Svenskan, satt och rita och lyssna på musik. Anton hängde med mig och åt efter bilden eftersom Jonna hade lektion. Blev en kort lunch eftersom vi egentligen bara hade rast och därför fick vi springa iväg till fysiken. Satt och plugga till provet som vi har imorgon och Jonna kom och hjälpte mig lite eftersom hon redan gjort provet. Känns som att det kommer gå ganska bra ändå bara jag tänker efter och tar det lugnt.
Gick och åt lunch igen fast med Jonna den gången och efter det har jag matte. Gick riktigt lätt och hoppas det fortsätter så här men gäller att jag kommer ihåg alla andra grejer också när nationella kommer.
Efter matten sluta jag egentligen men satt kvar med Jonna och Kim Hult som är lärare i fysik för att försöka gå igenom alla saker så att det blir lättare imorgon. Men mest för att Jonna ska sluta ha sådan ångest hela tiden. När vi pratat klart om fysiken fortsatte vi sitta kvar och prata om massor av annat. Satt kvar till kvart i 4. Jonna och Anton väntade sedan med mig på min mamma och när hon kom och hämta mig så skiljdes vi åt.
Jag åkte hem och satte mig och spela gitarr ett tag innan jag la mig och sov.
Nu har jag ätit och kollar nu på Made In Sweden. Ska gå igenom fysiken en gång till sen så att jag inte behöver ha den värsta paniken imorgon.
Ska skicka över bilderna till rektorn nu kanske skriver någonting senare vi får se.
/j to the o to the hanna

1 kommentar:

  1. vem nu den där torris är så verkar han ha nått fel... tänk om det skulle komma stearin på handen :o?

    SvaraRadera