25.1.10

Måndag 21.06

Här kommer inlägget och ni kan ju gissa, har jag kommit hem från skolan eller från träningen ? ;)
Jo kom hem från träningen nyss. Orkade inte skriva efter skolan eftersom jag och Jimmy kollade på tv och och åt chips och sedan somna jag, hehe. Blev alltså inga scones heller hehe.
Skulle åka till Rocklunda sen och gå på Dans Affro pass men fick veta att det skulle vara fullt så därför sa vi att vi skulle på Medel pass på Björnövägen. Vi kom dit och ser att det är fullt det med. Bestämde då att vi skulle gymma, jag betalade ett engångs kort till gymmet åt Jonna och sedan skulle jag stämpla in. "Du har inte betalat medlemsavgift för i år". KAN DET GÅ BÄTTRE? Jag köpte också en engångs biljett och sedan fick vi äntligen träna.
Tränade rygg, skuldror, armar, ben och annat. Så otroligt skönt det behövdes verkligen! Får väl se om vi tränar imorgon med jag vill i alla fall hihi.
Åker ju förresten och hälsar på på John Bauer imorgon. Från halv 9 till 20 över 10. Sedan måste vi till våran skola igen...
Orkar inte skriva mer nu haha.

/j to the o to the hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar