23.1.10

Lördag 01.03

Såg att någon klickat i knappen "för långt". Tyvärr blir det ju några inlägg som blir långa eftersom jag skriver om min skoldag. Jag kan tyvärr inte uppdatera lika ofta och på så sätt blir det ju att allt de som hänt under tiden jag inte skrivit i bloggen måste skrivas då. Ska ju försöka få in det i mobilen men har inte lyckats än. Men så fort de är gjort ska jag försöka få till kortar inlägg men ändå med lika mycket information i uppdelade inlägg.
Ska ta och avsluta det här inlägget och lägga in bilder istället. Men kan börja med att lägga in bilder på det jag köpte när jag var på stan i tisdags!






Hel svart t-shirt från HM, Svart t-shirt med text från Cubus,
Vit ribstickad tröja från HM, Rosa klocka med "SVT grejen" som ur tavla från New Yorker,
Brunt tygarmband med pärlor från Cubus, Silver armband med pärlor från Cubus
Grått tygarmband med pärlor från Cubus, Halsband med kedja, pärlor m.m. från New Yorker,
Rosa mössa från Cubus, Svart tygarmband med pärlor från Cubus

/j to the o to the hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar